Pagine

Selasa, 22 Desember 2015

Siri Bercakap Dengan: Gadis Berkuku Panjang

"Waaa... Lofa. Cantik la jari Lu." gua memulakan perbualan di meja makan.
"Hik~hik~hik. Thanks" Tertawa kecil Neelofa dengan manjanya apabila dipuji.
"Cantik~ Halus~ Macam tak pernah buat kerja rumah." tambah gua sambil mengangkat tangan memanggil pelayan.
"Adoi!" satu cubitan singgah dipingang gua.
"I pakai losyen oteh. Sebab tu lembut. Sedap mulut U je cakap i tak pernah buat kerja rumah." balas Neelofa dengan bengangnya.
"Tengok kuku lu. Panjang. Macam mana lu cebok?" tambah gua pernuh kemusykilan.
"Hish u ni. Kitakan dekat restoran ni. Nak makan. U ni cakap mesti main lepas je. I cebok je la. Jari ada." Neelofa menarik lagi seinci muka bengangnya.
"Tak melekat kat celah jari ke hampas kunyit tu? EEee..." balas gua sambil membuat muka EEeee.
"Adoi!" singgah lagi satu cubitan di pinggang.
"Hish! U tengok kuku I. Bersihkan? Kan?" Neelofa bertambah bengang.
"Ha ah la. Bersihnya kuku Lu. Kalau kuku bersih macam ni mesti lu cebok berak tak bersih. kah~kah~kah"
"Eeeeeeeeeee.... Uuuuu niiiiiiiiiiiiii...."
"Adoiiiiiiiiiiii!!"
Dialog gua dengan arwah yang akan gua teringat setiap kali terlihat gadis berkuku panjang. EEeeuww~~~ yayik~

Tidak ada komentar:

Posting Komentar