Pagine

Jumat, 29 Januari 2016

Engineering: We are engineers!!

Fuh. lama betui x jengah blog. Pasti ramai yang tuang rindu mereka kedalam cawan lepas tu rindu tu tumpah menjadi lautan kan?. Hiks. #blushing

Senanya gua bukan bizi mane pun. Lebih kepada malas. krohh~krohh~

Masa gua kecik² dulu org² tua selalu suruh gua tanamkan cita untuk menjadi dokter la, peguam la, ape la, jurutera la, walhal masa tu gua xphm mende pun ape tu peguam mahupun jurutera. dokter tu gua tau la juga masa tu. suke inject bdk². pastu nurse ajar cane nak gosok gigi. pastu gua ingat jurutera tu yang bagi bil letrik dekat rumah tiap² bulan. Kah~kah~kah.Yang gua tau cita² gua masa kecik² nak jadi solja xpun askar. tu pun sebab tgk cite prebet badul. Sangat kewl oteh!

Tapi dah rezeki gua macam ni. Gua terima jela. Pssst.. ekceli gua nak jadi cikgu skolah. #fliphair.

Ramai blogger suh gua update pasal idup gua. Gua x pandai nak cite pasal diri gua senanya. lagi pun sebelum gua jadi camni kisah hidup gua agak sadis.

*tarik nafas sambil  hirup kopi arabica*

k lah. gua tempel skit gambar.


ni tempat gua keje. 
klu shift malam cani la tempat keje gua.

tak mencabar pun keje gua senanye. kire ok la sebab dulu study teruk sampai nak gile. Tu la rezeki namenye. Tapi gua terkilan gak tgk mmbr gua keje best² cam kat bawah ni.

Haaa. nampak tak keseronokan keje member gua ni? boleh main air dan sangat adventures! Gua jeles oteh! gua keje kat darat je. mangkuk tu dapat keje atas laut. Titanic gitew. romanticnyewww~
Dahla.... gua xtau nak update pe senanye. baik gua g layan awek arab lagi bagus. #nosebleed

Kalau adik² nak keje macam kami, jangan la belajar rajin². orang ulat buku tak sesuai keje macam kami ni. Kitorang jenis study smart. Maksudnya study dalam keadaan hensem tahap tinggi. kah~kah~kah

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar